יום ראשון, 17 ביוני 2018

כמה חזקה מכונת תפירה תעשייתית?


מכונות תפירה תעשייתיות חזקות הרבה יותר ממכונות תפירה ביתיות, אך עדיין הפערים בין המכונות השונות יכול להיות גדול מאוד. למה המכונות חייבות להיות חזקות וכיצד זה בא לידי ביטוי? ומה העוצמות שכיום מאפיינות את המכונות החדשות והטובות ביותר?

למה מכונת תפירה צריכה להיות חזקה?
הייעוד של מכונת תפירה הוא כמובן לתפור, אך אל לכם לחשוב שזו פעולה פשוטה שלא דורשת מאמץ. לצד הבדים העדינים שלעתים אנו לובשים, ישנם בדים קשים מאוד שדורשים עבודה מאומצת יותר מצד התופר ומצד המכונה בעצמה. ללא כוח מספק, מכונת התפירה יכולה להיכשל במשימתה והיא לא תמיד תצליח לתפור בצורה מהירה, חזקה ונכונה. בדרך כלל המכונות הללו יהיו תעשייתיות, אך יש גם מכונות תפירה ביתיות וחזקות במיוחד.

אלו מכונות תפירה חזקות יש כיום?
·         אחת מהמכונות הטובות והחזקות ביותר כיון היא מכונת מכפלת KS. מכונה זו תוצרת יפן נחשבת לעמידה וחזקה במיוחד והיא יכולה לתפור מכפלת לסריגים שונים. ניתן לתפור עד 5 חוטים בו זמנית והיא יעילה במיוחד.

·         מכונות התפירה של חברת סובינה ידועות בארץ והן למעשה המכונות הפופולריות ביותר שיש. מכונות אלו מתאימות גם לשימוש תעשייתי וגם לשימוש ביתי, ובכל מקרה מדובר במכונות חזקות במיוחד. מכונת תפירה תעשייתית של סובינה יכולה לתפור סוגי בדים רבים וביניהם גם בדי ג'ינס עבים וחזקים במיוחד.

·         עוד אחת מהמכונות התעשייתיות החזקות ביותר היא מכונת התפירה של ג'וקלוק. מכונה זו יכולה לתפור את כל סוגי הבדים והיא כוללת שולחן ומנוע. המכונה יכולה לתפור בקצב מהיר והיא נוחה מאוד לתפעול.


כיצד נבחר מכונת תפירה תעשייתית חזקה
בחירת מכונת תפירה היא לא רק שאלה של חוזק אלא שאלה של צורך כללי. יש מכונות תפירה שמיועדת להיקף עבודה גדול מאוד בעוד שיש מכונות תפירה די קטנות שמתאימות בעיקר לעסקים קטנים או לשימושים ביתיים, כמו למשל מתפרות קטנות. חוזק המכונה הוא רק פרמטר אחד מיני רבים ויש להתחשב גם בנוחות של המכונה, באפשרויות שהיא מציעה, סוגי הבדים שעמם היא יכולה לעבוד וכמובן גם המחיר שמהווה פקטור רציני בבחירה.




המאמר באדיבות - טופף ויקטור
www.topf.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה