יום שלישי, 30 בספטמבר 2014

הפופולריות האדירה של מכונות סובינה

כיום, אין ספק שהדגמים המובילים ביותר של מכונות תפירה, אלו הם הדגמים של חברת סובינה. מדובר על חברה בינ"ל שקיימת מזה עשרות שנים, ועוסקת בשיווק וייצור של מכונות תפירה איכותיות. אין זה מן הנמנע שכאשר אתם תשתמשו במכונות של מותג זה - תגלו שגם ההורים ואפילו הסבתות שלכם השתמשו במכונות של אותו מותג. חשוב מאד לציין שהמותג שמר על כוחו שלא לחינם. החברה ידועה מאד באיכות הגבוהה של המוצרים שלה, וגם היום אפשר למצוא שפע של דגמים חדשים מטעם המותג, שהופכים להיות דגמים פופולריים מאד בישראל ובעולם.


מה מייחד את המותג?

       אפשרויות טכנולוגיות מתקדמות - המכונות של סובינה ידועות בכך שהן כמעט תמיד הראשונות לאמץ אמצעים טכנולוגיים חדשים שהופכים את המכונות לפשוטות הרבה יותר לשימוש. המכונות של מותג זה היו הראשונות  ששילבו את אופציית ההשחלה האוטומטית של חוט לתוך המחט-  מה שהפך את חיי התופרים והתופרות לפשוטים פי כמה. גם האפשרות לעבודה עם מחט כפולה הייתה לראשונה במכונות אלו, כמו גם האפשרות למתיחה אוטומטית ונוחה של החוט. כל אלו, ועוד תכונות רבות - הפכו להיות מזוהות מאד עם המכונות של החברה.
       מתאים לשוק הביתי - חברת סובינה מאצה את האיזון המושלם בכל מה שנוגע לשימוש של המכונות הביתיות. אמנם היו חברות לפניה שייצרו מכונות תפריה ביתיות, אך בסובינה הבינו כי לתופרת הביתית יש בעיה באשר לכך שרוב המכונות היו מאד כבדות, היה קשה להזיזן ממקום למקום, ואם הן היו קלות - הן היו חלשות בעוצמתן. לעומת זאת, המכונות של המותג שלפנינו הן גם קלות משקל - אך גם בעלות מנוע חזק מאד.

השליטה על השוק הביתי


יש אמנם מותגים אחרים שבעיקר השתלטו על השוק התעשייתי של התפירה. מה שמיוחד במותג של סובינה, הוא בכך שהוא שמור באופן בלעדי לשוק הביתי. כמובן שמבחינתכם מדובר על יתרון משמעותי מאד, שכן מדובר על חברה שהקדישה את כל פועלה למען המשתמש הביתי, מה שמבטיח לכם עבודה נוחה במיוחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה