יום רביעי, 12 במרץ 2014

תחפושות מקוריות לפורים שאפשר לתפור עם מכונת תפירה ביתית

מאמץ ביתי וכושר יצירתיות יכולים להבטיח חג פורים בלתי נשכח עבורכם ועבור הילדים. חג פורים מהווה הזדמנות מצוינת לנצל את הפוטנציאל של מכונת התפירה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, תחפושות מקוריות לפורים לא חייבות לדרוש השקעה כלכלית גדולה. בעוד מחירי התחפושות בחנויות עולים מדי שנה, מכונות תפירה ביתיות יאפשרו לכם להשיג את התחפושת המושלמת במחירי עלות בלבד.

תופרים תחפושת לפורים בבית
מעבר לכך, כדאי לזכור כי בחירת תחפושת עבור הילדים מתוך מבחר קיים עשויה גם היא להיות תהליך מתיש. מאות תחפושות חדשות מצטרפות אל סל האפשרויות מדי שנה, והילדים נוטים לאבד סבלנות במהירות. לבסוף, תמיד קיים סיכוי שהתחפושת בה השקעתם מאות שקלים תהיה משותפת גם לילדים שלכם, וגם לשאר ילדי הגן או בית הספר.

דוגמאות לתחפושות בתפירה ביתית

הדרך הטובה ביותר להימנע מעוגמת הנפש המלווה רכישת תחפושות לפורים היא להתאזר בסבלנות, ולאחד את כל המשפחה סביב תפירה ביתית. אלו התחפושות המקוריות הבולטות אותן תוכלו לתפור:

א. בלרינה – חצאית טוטו היא האלמנט החשוב ביותר בתחפושת בלרינה, המתאימה עבור כל ילדים בגילאים 4-14. כל מה שתצטרכו על מנת לתפור חצאית טוטו בבית היא רצועת גומי פשוטה ומספר רצועות של בד טול ותחרה. את החצאית ניתן להלביש על כל בגד גוף פשוט, עם עדיפות לצבע לבן או צבעים בהירים אחרים.
תהליך התפירה מתחיל עם התאמת הגומי לגודל המותניים של הילדה. בשלב השני יש לקשור מסביב לכל הגומי רצועות מוארכות של טול בצבע הרצוי. במידה ומעוניינים בשדרוג, ניתן לשזור בין פסי הטול רצועות של תחרה או בדים בדוגמאות שונות. בסופו של דבר מתקבל מראה עשיר ונפוח של חצאית טוטו קלאסית.

ב. ליידי גאגא – תחפושת מקורית זו מתאימה לילדות וגם לילדים שרוצים להפתיע את הכיתה. יש לקחת ריבוע של קרטון אדום, להניח עליו בד תחרה, ולצייר דוגמא שפיצית על מנת לגזור אותה.
בהמשך יש לחבר בעזרת דבק את שתי הקצוות של ריבוע הקרטון ולייצר כובע, אותו מומלץ ללבוש על פאה בלונדינית. את שאר התחפושת תופרים עם בד הנצמד לגוף בעזרת סיכות תפירה קטנות. תופרים תפר פשוט על פי הקו שסומן על ידי הסיכות, מוסיפים פס גימור בחלק העליון ומציירים צורה של תחתונים.

ג. מכונת מסטיקים – זו תחפושת המבטיחה את המקום הראשון בתחרות התחפושות. חומרי היצירה הם חצאית אדומה, לבד אפור, לבד לבן, חולצה אדומה וקערה שקופה אותה אפשר למלא בכל טוב. על מנת לחבר את המסטיקים לחולצה יש לשים סרט אדום מסביב לקערה, לתפור מסביב את כל השכבות עם מכונת תפירה ולעשות קישוטים מסביב.


לסיכום, תפירה ביתית היא פיתרון מושלם עבור תחפושות מקוריות בפורים. קחו את ההזדמנות בשתי ידיים, ותיהנו מזמן איכות עם הילדים כבר בחג הבא.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה